Remember #Rezist   1 comment

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu, când mă gândesc la februarie 2017, mă gândesc la #Rezist, la #Insist, la #Împreună #Rezistăm #Nucedăm, la „Jos Tăriceanu, Dragnea şi Grindeanu”. Astfel că mă lasă rece jocul de-a „Good cop-bad cop” din PSD şi analizele banaliştilor politici care îl creditează pe Grindeanu cu nu-ş’ ce chestii bune, doar pentru că a intrat în conflict cu Dragnea.

În februarie anul acesta începuseră deja disensiunile în PSD (care azi s-au acutizat şi sunt pe cale de a-l destrăma). Evident, acest lucru m-a bucurat şi am reacţionat pe Facebook astfel:

Îmi menţin şi azi părerea, indiferent cât de mult „rezistă” Grindeanu şi „insistă” Dragnea.
Remember #Rezist!

 

 

 

 

 

 

 

(Articol preluat de pe blogul meu Antitot)

One response to “Remember #Rezist

Subscribe to comments with RSS.

  1. SABAT FERICIT, ONORANDU-L CU PROFUND RESPECT PE DUMNEZEU!

    In calitate de rob al Lui Dumnezeu si al Domnului Iisus, cu profund respect imi amintesc cum Dumnezeu, a spus: Aceasta sa fie pentru voi o zi de Sabat, o zi de odihna, in care sa va smeriti sufletele. Aceasta sa fie o lege vesnica. Leviticul 16:31. Ziua de odihna, un subiect atat de controversat in zilele acestea, pentru ca nu mai stim sa ne oprim din alergarile ispititoare si sa-I dam Lui Dumnezeu toata atentia si cinstea care I se cuvine si cu adevarat ziua de odihna sa fie dedicata numai Lui Dumnezeu, prin rugaciune. Am facut din ziua de odihna lasata de Dumnezeu, o zi in care ne satisfacem ispitele noastre, si nu sa stam in prezenta lui Dumnezeu, prin rugaciune!
    Dumnezeu, ne spune: Eu Sunt Domnul, Dumnezeul vostru, umblati intocmai dupa randuielile Mele, paziti poruncile Mele, si impliniti-le. Sfintiti Sabatele Mele, caci ele Sunt un semn intre Mine si voi, ca sa stiti ca Eu Sunt Domnul, Dumnezeul vostru! Ezechiel 20:19-20. Aceasta zi de odihna, Sabatul, a fost lasat de Dumnezeu pentru inimile noastre si pentru partasie cu EL! E o zi speciala, in care trebuie sa ne deconectam de la viata aceasta cotidiana si sa ne indreptam toata atentia spre Dumnezeu si descoperim ca: Dumnezeu este corabia de salvare a sufletului meu si al tuturor pamantenilor, care se increde in EL! Trebuie sa supunem astazi sufletele lui Dumnezeu si sa-i spunem: Nu voia mea, ci numai voia Ta Doamne, Iehova Dumnezeu, si Iehova Dumnezeu ne raspunde: Daca vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine, si raurile nu te vor ineca! Daca vei merge prin foc, focul nu te va arde, si flacara nu te va aprinde! Evrei 13:3.

    Ca unii care lucram impreuna cu Dumnezeu, va sfatuim sa faceti asa ca sa nu fi primit in zadar harul lui Dumnezeu. Caci El zice: La vremea potrivita, te-am ascultat, in ziua mantuirii, te-am ajutat. Iata ca acum este vremea potrivita, iata ca acum este ziua mantuirii. 2 Corinteni 6: 1-2.
    Intelegem ca tacerea in fata raului nu este o optiune. Trebuie sa ramanem de partea lui Dumnezeu si sa ajutam orice semen sa stea de partea Adevarului. (Nu cum este in Romania-Estul salbatic, (1990-2017), cu noi romanii indobitociti, dezbinati si discriminati, sa stam de partea raului, a minciunilor, a falsurilor, facute de falsii politicieni romani!
    In viata nu trebuie sa existe adevarul meu sau adevarul tau. Pe toti pamantenii, (speram si pe persoanele pagane care ocupa functii de politicieni romani), sa ne uneasca Adevarul lui Dumnezeu. El, Dumnezeu este Stanca pentru noi, in orice timp. De aceea, cum zice Dumnezeu prin Duhul Sfant: Astazi, daca auziti glasul Lui, nu va impietriti inimile ca in ziua razvratirii, ca in ziua ispitirii in pustie. Evrei 3: 7-8. Sa ne gandim la dorinta lui Dumnezeu, pentru noi, oamenii! Dar vine ceasul, si acum a si venit, cand adevaratii inchinatori I se vor inchina Tatalui in Duh si in adevar, caci astfel de inchinatori cauta Tatal. Ioan 4:23. Si voi, prin El, sunteti in Hristos Iisus. El a fost facut de Dumnezeu pentru noi intelepciune, neprihanire, sfintire si rascumparare, pentru ca, dupa cum este scris: Cine se lauda sa se laude in Domnul. 1 Corinteni 1:30-31.
    Ce am face daca am pierde tot? Daca nu ar fi pozitive circumstantele vietii? Am putea raspunde cu DA la intrebarea: Este bine totul cu sufletele noastre? Sa ramanem oricand langa Dumnezeu, pentru ca cea mai trista greseala ramane totusi refuzul de a invata din greseli, exact cum foarte grav, refuza sa invete din greseli persoanele pagane care ocupa functii de autoritati politice romanesti!

    De aceia, eu consider ca: Domnul este lumina mea si mantuirea mea, de cine ma voi teme?
    Domnul este aparatorul vietii mele, de cine ma voi infricosa? Cand se vor apropia de mine cei ce imi fac rau, ca sa manance trupul meu, cei ce ma necajesc si vrajmasii mei, aceia au slabit si au cazut. De s-ar randui impotriva mea ostire, nu se va infricosa inima mea. De s-ar ridica impotriva mea razboi, eu in El nadajduiesc. Una am cerut de la Domnul, pe aceasta o voi cauta: Sa locuiesc in
    casa Domnului in toate zilele vietii mele. Ca sa vad frumusetea Domnului si sa cercetez locasul Lui.
    Ca Domnul m-a ascuns in cortul Lui in ziua necazurilor mele, m-a acoperit in locul cel ascuns al cortului Lui. Pe piatra m-a inaltat. Si acum iata, a inaltat capul meu peste vrajmasii mei, (care sunt persoanele pagane, care ocupa functii de autoritati politice romanesti, care mereu violeaza LEGEA si il urasc pe Tatal meu, Dumnezeu). Inconjurat-am si am jertfit in cortul Lui jertfa de lauda. Il voi lauda si voi canta Domnului. Auzi, Doamne, glasul meu cu care am strigat: Miluieste-ma si ma asculta. Tie a zis inima mea: Pe Domnul voi cauta. Te-a cautat fata mea, fata Ta, Doamne, voi cauta.
    Sa nu-ti intorci fata Ta de la mine si sa nu Te abati intru manie de la robul Tau. Ajutorul meu fii, sa nu ma lepezi pe mine si sa nu ma lasi, Dumnezeule, Mantuitorul, Tatal meu. Ca tatal meu si mama mea au disparut de mult, dar Domnul m-a luat. Lege pune-mi mie, Doamne, in calea Ta si ma indrepteaza pe cararea dreapta, din pricina vrajmasilor mei. Nu ma da pe mine pe mana celor ce ma necajesc, ca s-au ridicat impotriva mea martori nedrepti (sefii mari din falsele: Politie si justitia satanica romaneasca), si nedreptatea a mintit siesi. Cred ca voi vedea bunatatile Domnului, in pamantul celor vii. Astept pe Domnul, ma imbarbatez sa se intareasca inima mea si astept pe Domnul.

    Mai departe, noi romanii, oamenii de rand, victime continuu din 1944, si in special din 1990-2017, sa auzim ca si in Romania, au aparut autoritati morale cu dragoste pentru romani, lege, tara, Dumnezeu si au intales ca trebuie sa fie garanti constitutionali, sa nu mai violeze Constitutia, siguranta si securitatea noastra a romanilor si a Romanie. Deasemeni, ca au auzit de drepturile omului a ONU, de invatamant-documente profesionale legale si de salarii conform conventiilor internationale si in regim de urgenta, urmeaza sa le aplice si respecte si in Romania! Amin!
    Domnul domnilor, Domnul Iisus Hristos ne-a adus singura veste buna: Leprosii, (teroristii deavoli
    legalizati, autoritatile romanesti satanice), in ei v-a invia LUMINA DIVINA, cum a inviat Domnul Iisus din morti, si vor trece de la teroristi deavoli legalizati, la oameni normali cu respectul pentru LEGE, pentru Dumnezeu, vor fi curatiti si in Romania nu vor mai fi SCLAVI cu documente profesionale FALSE! Sa speram ca si leprosii de la presedintie, guvern, parlament si ministerele romanesti, (in special din politie si justitie, vor lua in consideratie Proverbele 17:15, Cel ce iarta pe vinovat si osandeste pe cel nevinovat, sunt amandoi o scarba inaintea Domnului), sunt curatati de lepra raului si sunt supusi Lui Dumnezeu, respectand legile morale, Decalogul si in Romania sa nu mai fie nici un pagubit sclav cu documente (MARITIME) profesionale criminale satanice romanesti false, pedepsit la moarte prin suferinta. Amin!

    IL rog cu umilinta pe Bunul Elohim, Dumnezeu, sa ingaduie si sa inunde cu intelepciune, dragoste si prosperitate spirituala, in special, persoanele care ocupa functii de autoritati la presedintie si guvern, dupa cum scrie la Matei 5:48: Fiti deci desavarsiti, asa cum si Tatal vostru cel ceresc este desavarsit! Bunul Elohim, Dumnezeu, sa ingaduie si sa faca autoritatile romanesti sa intaleaga ca prosperitatea spirituala, este cea mai importanta PROSPERITATE, respectand Legile Morale, Decalogul. Iehova, Elohim, Dumnezeu sa ingaduie si sa faca autoritatile romanesti sa intaleaga ca: Casa Domnului nu este o cladire. Casa Domnului suntem noi oamenii, pentru ca Domnul prin Spiritul Lui locuieste in creierele si inimile noastre, daca il primim, si autoritatile romanesti de la presedintie, parlament si guvern, SA-L primesaca cu profund respect, Onorandu-L pe Dumnezeu, respectandu-si juramantul si legile morale! Amin!
    In Romania, obligatoriu, trebuie sa revenim la MONARHIE, Monarhia care a fost lasata de
    Dumnezeu pe pamant, prin regele Saul.

    Cu profunda plecaciuna, in Domnul Iisus,
    Robul Lui Dumnezeu,
    Mihai Dulgheru!

    Atata timp cat in Romania, nu se respecta nici o lege, Dumnezeu este primul Cel jignit de autoritatile romanesti pagane, satanice si criminale. De aceea, toata viata mea, doar Lui Dumnezeu, voi fi supus si voi lupta pana la moarte, sa se respecte legile si in Romania, pentru ca LEGEA, inseamna Dumnezeu si Lui Dumnezeu, trebuie sa-i aratam mereu respect profund!

    Mihai Dulgheru

Lasă un mesaj

Dreptul la gândire, blog by Victor Potra

Fără idoli! Oricât ar fi de frumoşi...

Filozoful anarhist din colțul străzii.

De ce să lași lucrurile simple cînd pot fi complicate?

valeriu dg barbu

©valeriu barbu

SAMEWHITEBLUE

Ne-a mai rămas să schimbăm într-o zi o vorbă cu Pământ...

Ligia Rizea

gânduri, poezie, fotografii,patrimoniu cultural

Blogul lui Laivindur

Filme româneşti, melodii româneşti, istorie românească

Istoria Banatului

Blogul lui Mircea Rusnac

Insula Indoielii

Un loc pentru raţiune, argumente şi dovezi.

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Alex Imreh

Virtual Identity

tudorvisanmiu

”Primeşte deci darul meu, care ţi-a fost adus, fiindcă Dumnezeu m-a umplut de bunătăţi şi am de toate” (Geneza, 33:11)

No Justice

Fiat justitia, ruat caelum!

Programul National DMS

managementul documentelor, arhivare electronica, solutii IT de business.

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

D&D: "Enjoy the silence!"

D&D: "Să trăim cât suntem în viaţă!”

ALIANTA DREPTEI

"Istoria ne legitimeaza ca singurele partide autentice de centru-dreapta", Crin Antonescu

Tița Blog

Blog cu braşoave de Cluj

Despre demnitate

Povestea unor oameni (aproape) necunoscuți

Coffeebooksong Studios(TM)

Inspiring ideas to create amazing things

Aurica A. Badea

Aventuri prin România cancerului și a demenței

Cutia cu vechituri a lu' Potra

Istorie, imagini vechi, povești despre timpuri trecute, oameni care au fost.

DementiAwareness

A medical journalist/daughter writes about Frontotemporal Dementia, Alzheimer's and other memory diseases

Living With Dementia

reflections and prayers about how dementia affects my life and relationships

http://madalinagramatoma.blogspot.com

CARTEA CU POZE ȘI POVEȘTI

Radu

http://www.raduc.eu/

sick*tired

give me a beer, a laptop and a nice chick and you can keep the beer and the laptop

Izbucniri

“Cu câte iluzii trebuie să mă fi născut ca să pot pierde câte una în fiecare zi!…” – Emil Cioran

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

